Blog

Objednávka zasadacej miestnosti priamo v aplikácii

OM_0154-2

Naša zasadacia miestnosť sa medzi našimi klientmi, ale aj “neklientmi” teší čoraz väčšej obľube. Je Vám k dispozícii na Vaše obchodné rokovania, pohovory a rôzne pracovné stretnutia. Miestnosť je plne administratívne vybavená – flipchartom aj projektorom. Jej kapacita je 6 osôb a v cene prenájmu máte pitný režim pre všetkých účastníkov – káva, čaj a minerálka. Minimálna doba prenájmu sú 2 hodiny a cena prenájmu je 14€/hodina.

V dnešnom článku si ukážeme ako jednoducho si náš klient s prístupom do aplikácie dokáže zasadaciu miestnosť objednať.

 

1.) Vyberiete si dátum, čas, dĺžku prenájmu a poprípade spíšete špeciálne požiadavky.

 

2.) My Vám objednávku predbežne potvrdíme, resp zamietneme – v tom prípade Vám ponúkneme najbližší voľný termín.

 

3.) Bude Vám vystavená faktúra, po zaplatení ktorej bude Vaša rezervácia definitívne potvrdená.

 

4.) V prípade, že z Vašej strany nastane situácia, kvôli ktorej budete musieť zmeniť termín rezervácie si v aplikácii jednoducho urobíte novú rezerváciu a pôvodná Vám bude zrušená.

 

Ak nie ste klient a nemáte prístup do aplikácie, zasadaciu miestnosť si rezervujete na 0907 775 986 alebo na info@firmaprefirmy.sk

 

Tím firmaprefirmy.sk