Výhody

Prečo si vybrať virtuálne sídlo u nás ?

Vlastná aplikácia

Sme jediný poskytovateľ v Košiciach s vlastnou aplikáciou pre správu pošty, v ktorej máte svoje zásielky vždy pri sebe.

Zasadacia miestnosť

Plne vybavená na Vaše pracovné pohovory, prezentácie. Pitný režim v cene, pri prémiovom programe je zdarma.

SMS notifikácie

O každej pošte ste informovaný sms správou, takže Vám žiadna Vaša zásielka neunikne.

Pečiatka zdarma

V prípade, že si vyberiete náš prémiový balík virtuálneho sídla, dostanete od nás pečiatku s novou adresou zdarma.

Skenovanie zásielok

Zásielku Vám oskenujeme a nahráme priamo do Vášho konta. Skenovanie je v rámci najvyššieho programu v cene.

Zmena sídla za zvýhodnenú cenu

V prípade existujúcej spoločnosti Vám zmenu sídla na našu adresu urobíme za zvýhodnené ceny.

Poradca výberom

Chcete vedieť, ktorý program bude pre Vás najideálnejší? Vyskúšajte nášho poradcu.

Cenník

Z našich programov si určite vyberiete

Základný
4,00€/MESIACmin. viazanosť 24 mesiacov
Štandardný
10,90€/MESIACmin. viazanosť 12 mesiacov
Prémiový
19,90€/MESIACmin. viazanosť 12 mesiacov
ZákladNÝ
4,00€/MESIACmin. viazanosť 24 mesiacov
ŠtandardNÝ
10,90€/MESIACmin. viazanosť 12 mesiacov
PrémiOVÝ
19,90€/MESIACmin. viazanosť 12 mesiacov
Súhlas so zriadením sídla
Preberanie pošty
nahratie pošty do aplikácie100ks ročneneobmedzené
nad0,29€/zásielka0,29€/zásielkaneobmedzené
Prístup do webovej aplikácie (fotky prijatých zásielok,váženie, skenovanie)
SMS notifikácia o prijatej zásielke
Naskenovanie prijatej zásielky na druhý pracovný deňdo 30 min. počas pracovnej doby
Garantované naskenovanie zásielky do 30 minút počas pracovnej doby
Skenovanie zásielok v cene
Skartovanie zásielok na požiadanie v cene
Zasadacia miestnosť na 2 hodiny ročne v cene, počas pracovnej doby, objednávka minimálne 48 hodín vopred
Pečiatka ZADARMO
Preposielanie pošty 1x týždenne(nepovinné)9,90€/mesiac9,90€/mesiac9,90€/mesiac
Preposielanie pošty každé 2 týždne(nepovinné)6,90€/mesiac6,90€/mesiac6,90€/mesiac
Preposielanie pošty raz mesačne(nepovinné)4,90€/mesiac4,90€/mesiac4,90€/mesiac
Preberanie doporučenej pošty(nepovinné)8,90€/mesiac8,90€/mesiac8,90€/mesiac
Zvýhodnená cena za zápis zmeny sídla existujúcej spoločnosti, v prípade,že zmenu budete realizovať prostredníctvom nás. Vrátane súdneho poplatku69€49€29€
Objednať

Niesme platca DPH.

Poradca výberom

Chcete vedieť, ktorý program bude pre Vás najideálnejší? Vyskúšajte nášho poradcu.

Ďalšie služby

Skenovanie0.29 € / 1 strana
Skartovanie0.50€/zásielka
Preposlanie pošty na druhý pracovný deň4.90€/preposlanie
Preposlanie pošty mimo SR(v rámci EÚ)7.50€
Zasadacia miestnosť prenájom(pitný režim v cene)14€/hodina, minimálne 2 hodiny
Korešpondenčná adresa (SMS notifikácia, prístup do online systému)15€

Prenájom zasadacej miestnosti.

Nechcete sa stretávať po kaviarňach? Plne vybavená zasadacia miestnosť je Vám k dispozícii na Vaše pracovné pohovory a obchodné stretnutia.
  • Projektor
  • Flipchart
  • Rýchle wifi
  • Pitný režim v cene

To ale nie je všetko!

Doplnkové služby

Pozrite si aj našu ďalšiu ponuku

Zmeny v s.r.o.

Ceny od 29€

V prípade, že ste si vybrali ako poskytovateľa sídla svojej existujúcej spoločnosti nás, urobíme Vám zmenu v obchodnom registri za zvýhodnené ceny, už od 29€.
LEN 29€! VIAC TU

Založenie živnosti

Nová živnosť?

S nami žiadny problém. Cena len 25€.
Ceny len 25€! VIAC TU

Predaj ready made spoločností

Hotové s.r.o. len pre Vás

Potrebujete začať podnikať okamžite? Vyberte si z našej ponuky READY-MADE spoločností, ktoré nikdy nevykonávali žiadnu činnosť a boli založené len za účelom ďalšieho predaja
Ceny od 449€. VIAC TU

O virtuálnom sídle

blog10

firmaprefirmy.sk je riešenie

Každá spoločnosť a živnosť registrovaná v Slovenskej republike má povinnosť mať registračné sídlo. My Vám ponúkame v Košiciach to najmodernejšie, to ktoré Vám ušetrí množstvo času, ktorý by ste inak museli čakať v radoch na pošte napríklad. Tak prečo toto všetko nevyužiť a nevenovať sa podstatnejším veciam?
virtualne sidlo

Čo sa u nás deje so zásielkami?

Každú prijatú zásielku odfotíme, odvážime a nahráme do Vášho konta v aplikácii. Vy uvidíte detaily zásielky, teda odosielateľa, približný počet strán, prípadne podacie číslo. Následne si môžete požiadať o oskenovanie, preposlanie, skartovanie zásielky, alebo to jednoducho nechať tak a prísť si ju kedykoľvek vyzdvihnúť.

Časté otázky

Prečo vlastne využiť služby virtuálneho sídla?
Oddelenie osobného a pracovného života. Umiestniť sídlo firmy v byte alebo rodinnom dome neodporúčame. Naopak výrazne každému najmä začínajúcemu podnikateľovi odporúčame za symbolický poplatok hneď od začiatku oddeliť adresu sídla jeho spoločnosti a trvalého pobytu.
Prečo nemať sídlo firmy v byte?
Orgány ako napríklad daňový úrad môžu vykonávať kontroly priamo vo Vašom byte, čo nemusí byť najpríjemnejšie. Takisto sa bohužiaľ spoločnosti nemusí vždy dariť a prípadnemu exekútorovi sa pri návšteve na sídle firmy bude ťažko vysvetľovať čo je a čo nie je majetok firmy. V neposlednom rade je to kredit Vašej spoločnosti - pred obchodnými partnermi bude Vaša firma pôsobiť menej profesionálne v prípade sídla v bytovom, prípade rodinnom dome.
Poskytujete aj sídlo pre živnostníkov?
Áno, samozrejme, poskytujeme aj sídlo pre živnostníkov a občianské združenia.
Viem si poštu prebrať aj osobne?
Samozrejme, počas pracovnej doby od pondelka do piatku od 08:30-11:30 a od 12:30-15:30.
Vie moju poštu prebrať aj iná osoba?
Áno, jej meno musíte zadať pri registrácii, následne bude pri preberaní pošty požiadaná o preukázanie sa občianským preukazom. Osobu na preberanie pošty viete pridať aj priamo vo svojom konte v aplikácii.
Preberáte aj zásielky do vlastných rúk?
Áno. Pripravíme Vám tlačivo na poštu, na základe ktorého Vám na pošte vydajú kartičku na naše meno. Tú nám odovzdáte a my Vám vieme preberať takúto poštu.
Na akú minimálnu dobu si u Vás viem zriadiť sídlo?
Minimálna doba na zriadenie virtuálneho sídla je 1 rok. V prípade služby Korenšpondenčná adresa je minimálna doba 2 mesiace.
Vyplnil som registračný formulár, aký je ďalší postup?
Skontrolujte si mailovú schránku, nájdete tam zálohovú faktúru - po jej uhradení Vám bude zaslaný súhlas vlastníka nehnuteľnosti potrebný na zriadenie sídla u nás. V prípade platby cez platobnú bránu Vám bude súhlas odoslaný okamžite po dokončení transakcie.
Ako budem vedieť, že my k Vám prišla pošta?
V závislosti od zriadeného programu Vám bude zaslaná SMS o prijatej pošte a následne po prihlásení do našej aplikácie ju uvidíte forme fotografie. Uvidíte váhu zásielky, predpokladaný počet listov v nej. Priamo v aplikácii viete požiadať o preposlanie pošty na adresu, ktorú ste zadali pri registrácii alebo požiadať o okamžité oskenovanie(do 30 minút alebo nasledujúci pracovný deň, v závislosti od programu), poprípade skartovanie.
Ako často preposielate poštu na moju adresu?
Pri registrácii si zvolíte periodicitu preposielania pošty, buď 1x týždenne, každé 2 týždne alebo raz mesačne. Takisto si môžte chodiť poštu preberať aj osobne kedykoľvek počas pracovnej doby.
Mám dlh na daňovom úrade. Môžem si založiť novú spoločnosť?
V prípade dlhu na daňovom úrade si spoločnosť založiť nemôžete. Rovnako to platí aj v prípade sociálnej poisťovni. Dlhy na zdravotnom poistení zatiaľ neprekážajú . Avšak aj v prípade dlhu na daniach vedia podnikatelia nájsť riešenia. Napríklad svoju firmu založia na blízku osobu.
Mám dlh na daňovom úrade. Môžem byť konateľom spoločnosti?
Ak máte dlh daňovom úrade, môžete byť konateľom SRO. Avšak, ak okrem konateľa chcete byť aj zakladateľ (spoločník) svojej firmy, spoločnosť s ručením obmedzeným si s dlhom na daniach a na sociálnom poistení, žiaľ, nemôžete založiť.
Môžem mať súčasne s.r.o. aj živnosť?
Áno, môžete byť konateľ alebo spoločník v s.r.o. a zároveň mať živnosť.
Viem si poštu prebrať aj osobne?
Samozrejme, počas pracovnej doby od pondelka do piatku od 08:30-11:30 a od 12:30-15:30.
Vie moju poštu prebrať aj iná osoba?
Áno, jej meno musíte zadať pri registrácii, následne bude pri preberaní pošty požiadaná o preukázanie sa občianským preukazom. Osobu na preberanie pošty viete pridať aj priamo vo svojom konte v aplikácii.
Založenie s.r.o. VS kúpa hotovej ready-made spoločnosti.
Ak Vám záleží na tom, aby ste podnikať mohli čo najskôr, tak v prípade kúpy ready-made spoločnosti môžete začať podnikať v deň podpisu dokumentov, čiže okamžite. Konateľom sa stávate v okamihu podpisu listín, no prevod(prepis) spoločnosti trvá približne týždeň. Pri založení s.r.o. je treba absolvovať zhruba 2 týždenný proces a podnikať môžete až po zápise spoločnosti do obch.registra.
Ktoré dokumenty mi Váš systém vygeneruje ?
Náš systém Vám automaticky zašle nasledujúce dokumenty – zakladateľskú listinu(v prípade jedného zakladateľa), resp.spoločenskú zmluvu(v prípade viacerých zakladateľov), súhlas vlastníka nehnuteľnosti, vyhlásenie jediného spoločníka, vyhlásenie správcu vkladu, splnomocnenie pre nášho právnika, podpisový vzor konateľa/ov a v prípade viazaných, či remeselných živností aj súhlas zodpovedného zástupcu.
Ako je to s daňovou licenciou, musím ju platiť?
Daňové licencie sú zrušené, takže si s tým nemusíte lámať hlavu 🙂

Máte nejaké ďalšie otázky k virtuálnemu sídlu?

Vyberte si dátum a čas a my Vám zavoláme